Odată cu lansarea pe piaţă a noii versiuni a sistemului de operare, KitKat va beneficia de o expunere uriaşă, în timp ce mascota Android va apărea pe ambalajele a 50 de milioane de ciocolate vândute în toată lumea.
Alăturarea celor două branduri - Android şi KitKat – poate părea stranie la prima vedere, însă intenţia Google este să popularizeze sistemul în rândul consumatorilor de ciocolată, iar KitKat pare să fie un canal perfect pentru un public tânăr larg.
Cârcotaşii spun însă că astfel de alăturări de branduri nu prea au avut succes în trecut şi dau exemplul de acum zece ani al Apple, care a imprimat pe ambalajele sticlelor Pepsicoduri pentru descărcarea gratuită de muzică. Din cele 100 de milioane de coduri promoţionale, doar o mică parte a fost folosită.
De la lansare, fiecare versiune a sistemului de operare Android a primit nume de dulciuri: Cupcake, Donut (Gogoaşă), Eclair, Froyo (iaurt îngheţat – Frozen Yogurt), Gingerbread (Turtă dulce), Honeycomb (Fagure de miere), Ice Cream Sandwich, şi Jelly Bean (Jeleuri).