Raportul a analizat atât companiile care au o pagină de Facebook, cât și aplicațiile mobile și jocurile accesate de utilizatori şi a măsurat activitatea economică pe baza acestora. De asemenea, ia în calcul cererea pentru dispozitive și servicii generată de Facebook, notează Agerpres.
De exemplu, atunci când o companie își face publicitate pe Facebook, o parte din vânzările generate pot fi direct atribuite Facebook. Sau când consumatorii donează 100 milioane de dolari pentru cercetare în domeniul sclerozei laterale cu ocazia provocării Ice Bucket, mesajele publicitare de pe Facebook au jucat un rol crucial.
„Oamenii cred că tehnologia creează locuri de muncă în sectorul tech și distruge locuri de muncă în altă parte. Acest raport arată că lucrurile nu stau așa”, a declarat directorul de operațiuni de la Facebook, Sheryl Sandberg.
Potrivit acesteia, Facebook ajută la crearea unui nou val de mici companii de la fashion la fitness. „Nu mai suntem într-o lume în care companiile mari pot crea locurile de muncă de care lumea are nevoie”, adaugă Sandberg.