Facebook a folosit mesajul „o să te violez!” ca să „invite” utilizatorii pe Instagram
Data actualizării: Data publicării:
Facebook este în centrul unui nou scandal. La mai puțin de o săptămână după ce a permis agenților de publicitate să vizeze subiecte precum „cei ce urăsc evreii(jew haters, n.red.)” și „cum să arzi evrei(how to burn jews, n.red.)” rețeaua de socializare a folosit o imagine conținând mesajul „o să te violez” pentru a convinge utilizatorii să-și invite prietenii pe Instagram.
Setarile tale privind cookie-urile nu permit afisarea continutul din aceasta sectiune. Poti actualiza setarile modulelor coookie direct din browser sau de aici – e nevoie sa accepti cookie-urile social media
Olivia Solon, reporter pe segmentul tehnologie la The Guardian, a semnalat pe Twitter situația: „Instagram îmi folosește o postare „populară” ca să atragă utilizatori de pe Facebook”.
Concret, rețeaua de socializare folosește postările „populare” ale utilizatorilor cu bază mare de fani pentru a promova servicii adiacente. Solon, care a vorbit de mai multe ori despre amenințările pe care le primește datorită meseriei exercitate, a postat anul trecut un exemplu de astfel de mesaj. Facebook a identificat postarea drept „populară” pentru că sute de oameni au comentat imaginea.
Potrivit The Guardian, un purtător de cuvânt al Instagram și-a cerut scuze pentru folosirea imaginii respective într-o reclamă. „Ne pare rău că s-a întâmplat acest lucru - nu vrem ca oamenii să aibă parte de o asemenea experiență. Această postare a reapărut în urma unui efort care să încurajeze popularizarea rețelei Instagram și de obicei ajunge la foarte puține persoane din lista de prieteni a unui utilizator”, a declarat reprezentantul rețelei de socializare.
Setarile tale privind cookie-urile nu permit afisarea continutul din aceasta sectiune. Poti actualiza setarile modulelor coookie direct din browser sau de aici – e nevoie sa accepti cookie-urile social media
Săptămâna trecută Facebook a fost în centrul unui alt scandal, după ce a trimis unui reporter ProPublica un email în care i se sugera să cumpere o reclamă pentru a-și promova articolele în grupul celor „ce urăsc evreii”.