Disney se gândeşte să preia Twitter. Sursele Bloomberg arată că se lucrează deja cu un consultant pentru a vedea ce sinergii s-ar crea între cele două companii şi mai ales, cât de mare ar trebui să fie o ofertă pentru Twitter.
Reţeaua de socializare a adunat însă destul de mulţi pretendenţi printre care şi Google, Microsoft, Verizon şi Salesforce, iar vestea că aceştia iau în calcul o ofertă de preluare a urcat valoarea de piaţă a Twitter până la 20 de miliarde de dolari.
Rămâne însă o companie suferindă: are mari probleme în a atrage noi utilizatori, nu reuşeşte să-şi crească veniturile din publicitate şi nu are niciun plan fezabil pentru a contracara succesul celor de la Facebook. A făcut însă o mişcare ce promite destul de mult. Twitter a început recent să se axeze mai mult pe evenimentele sportive, iar Disney s-ar putea folosi de acest conţinut ca apendice online ESPN, canalul TV pe care Disney îl controlează.
Însă nu doar sporturile sunt un punct comun al celor două companii. Directorul general al Twitter, Jack Dorsey, este membru în boardul Disney încă din 2013.