Digi a lansat, la jumătatea lunii octombrie, o nouă campanie de brand, inspirată de românul obișnuit și de inventivitatea sa inepuizabilă. Conceptul campaniei pornește de la resursele spirituale și practice ale românului simplu, care de voie și mai ales de nevoie, a ajuns să se priceapă la orice. Prin intermediul unor frânturi de istorie recentă, campania surprinde crâmpeie din materializarea spiritului practic al românilor, apelând la mecanismul unei simple întoarceri în timp.
Primul spot al campaniei se îndreaptă spre una dintre soluțiile inedite găsite de tinerii pasionați de dance și break-dance din anii ’80 pentru a arăta cât mai cool – șireturile “glow in the dark”, adică vopsirea cu rivanol a șireturilor de la încălțămintea sport, astfel încât să devină fluorescente.
Pe lista ”născocirilor practice” figurează sute de invenții anonime care au rămas în memoria colectivă a romanilor nostalgici: șoseta anti-derapantă, trasă peste cizme iarna, balconul închis cu geamurile de la autobuz, alternativa termopanelor actuale, oja care oprește deșirarea ciorapului de damă, furculița pe post de antenă TV, berea folosită în loc de fixativ de păr.
De fapt, noua campanie Digi este despre românul obișnuit și despre puterea sa de a transforma adversitatea și obstacolele în oportunități, ca o recunoaștere a eforturilor făcute de poporul român ca să dăinuiască și pentru a marca Centenarul Marii Uniri. Astfel, Digi îi provoacă pe români să se “tele-porteze” la o tehnologie inovatoare, care îi trimite în trecutul relativ recent al poporului român. Aceasta este și esența brandului Digi: oferim românilor soluții inovatoare, practice și accesibile, adaptate nevoilor acestora de conectivitate #nelimitată, comunicare și relaxare.
Conceptul este declinat în execuții pentru televiziune, radio, print și online. Ideea creativă a fost dezvoltată de agenția Cap Compas, iar producția spotului TV a fost asigurată de casa de producție Multimedia Est.
Despre Grupul Digi | RCS & RDS
Grupul Digi |RCS & RDS este liderul pieței de internet, pay-tv și servicii convergente, în România, cu operațiuni și în Ungaria, Spania și Italia. Înființată în urmă cu aproape 25 de ani, deține aproape în integralitate cea mai modernă (state of the art) și mai extinsă rețea de fibră optică din regiune, care acoperă circa 7 milioane gospodării în România și Ungaria.
Digi aduce pe piață cele mai accesibile servicii de comunicații electronice, atât în domeniul comunicațiilor fixe, cât și al celor mobile. Acest avantaj competitiv s-a transformat, în timp, într-un beneficiu pentru milioane de clienți, care au dobândit, astfel, un acces mai rapid și mai puțin costisitor la servicii de cea mai bună calitate.
În România, Grupul Digi este, în prezent, cel mai mare angajator privat din mediul antreprenorial local, cu aproximativ 13.000 de angajați, și contribuie la bugetul de stat și al asigurărilor sociale și de sănătate din principala sa piață cu mai mult de 120 milioane EUR anual.
În oferta de conținuturi trans-media a grupului Digi figurează televiziunile Digi 24, DigiSport, FilmNow, Digi World, Digi Animal World, Digi Life, UTV, Music Channel și Hit Music Channel, radiourile Digi FM, ProFM, Dance FM și Music FM și platformele de comunicare online reunite sub DigiOnline.