FOTO: Gulliver/Getty Images
Recent a avut loc lansarea Civic Alert, respectiv a aplicațiilor de mobil pentru iOS și Android, dar și a paginii de internet civicalert.ro, anunță un comunicat de presă.
„Civic Alert reprezintă cea mai simplă conexiune între cetățean și autoritățile administrative. Inițiativa are drept scop punerea la dispoziția cetateanului a unei forme moderne de sesizare și raportare a problemelor de ordin civic cu care se poate confrunta în spațiul public”, se arată în comunicatul de presă.
După ce o problemă a fost semnalată prin intermediul aplicației, raportarea și gestionarea relației cu autoritățile se face mai departe prin intermediul call center-ului Civic Alert, de unde agenții vor verifica, redirecționa și trimite sesizări oficiale către autoritatea competentă. Ei se vor asigura că orice alertă inițiată în acest fel - indiferent dacă este vorba de o plângere, sesizare, petiție sau inițiativă - va ajunge în cel mai scurt timp direct la administrația publică responsabilă cu reglementarea problemelor de această natură, urmărind stadiile parcurse pentru rezolvarea acesteia.
„Încurajăm folosirea acestei unelte moderne pusă în slujba cetățeanului pentru a ajuta la crearea unui spațiu civic mai modern și mai civilizat. Obiectivul nostru este ca, prin această aplicație, să îmbunătățim spațiul civic, dar mai ales să creștem gradul de implicare a cetățenilor în viața comunității lor”, spune Adrian Stănescu, președintele Asociației Civic Alert.