Cei care au vizitat joi dimineață site-urile magazinelor MediaGalaxy sau Altex, ambele aparținând aceluiași grup, au avut o surpriză de proporții: majoritatea produselor erau afișate cu prețul de 0 lei.
Mai mulți cititori ne-au semnalat că, atunci când au adăugat produsele în coș, prețul acestora nu s-a modificat, ci doar a fost adăugată taxa de transport. „Tocmai am plasat comenzi pe MediaGalaxy cu 0 lei și 15 lei transport. Am primit și mailul de înregistrare a comenzii”, ne-a declarat un cititor.
Potrivit informațiilor obținute de Digi24, nu vor fi onorate comenzile, iar clienții vor primi un voucher de 50 de lei, la cumparaturile online.
Citește și ”De ce trebuie să le fim recunoscători lui Nicolicea, Iordache și Dragnea”
Un alt cititor ne-a semnalat că a comandat un laptop cu 0 lei, redus de la 8.499 lei şi un MacBook, cu 799 de lei de la 13.299 lei. Acesta spune însă că nu se așteaptă să primească produsele.
Termenii și condițiile sub care operează cele două magazine prevăd însă și astfel de situații, caz în care companiile își rezervă dreptul de a nu onora comenzile.
„4.2. În cazul în care preţurile sau alte detalii referitoare la produse/promoţii au fost afişate greşit, inclusiv din cauza faptului că au fost introduse greşit în baza de date, ne alocăm dreptul de a anula livrarea respectivului produs şi de a anunţa clientul telefonic/e-mail în cel mai scurt timp, despre eroarea aparută, dacă produsul nu s-a livrat încă.
5.5. Înregistrarea comenzii nu reprezintă şi confirmarea acesteia. După preluarea comenzii, aceasta va fi procesată de către operatorii noştri în vederea confirmării şi stabilirii detaliilor de livrare. Termenul de livrare este de 1-3 zile lucrătoare de la confirmarea comenzii“.
Deocamdată, nici MediaGalaxy, nici Altex nu au oferit un punct de vedere cu privire la această eroare. Nu este prima dată când se întâmplă un asemenea lucru: în anii trecuți, de Black Friday, eMag a afișat prețuri de 1 leu la mai multe produse, printre care laptopuri sau smartphone-uri, iar oamenii s-au grăbit să le comande. Compania a decis să onoreze, la acea vreme, comenzile, ceea ce a dat naștere unei alte întrebări: a fost o eroare de introducere a prețurilor corecte sau o strategie de marketing?