Didi Chuxing, cea mai mare companie chineză de servicii online de transport, vrea să ajute rivalul principal al Uber, Taxify, să își dezvolte rețeaua în Europa, Asia și Africa.
Gigantul chinez din domeniul transportului va colabora și va oferi investiții serviciului Taxify ca să își întărească prezența în România și Ungaria și să se extindă în Africa de Sud, Nigeria și Kenya, relatează CNBC.
„Taxify oferă servicii de mobilitate inovatoare și de înaltă calitate pe segmente diverse de piață. Împărtășim un angajament ferm în valorificarea tehnologiei mobile pentru satisfacerea rapidă a cerințelor consumatorilor și revitalizarea industriei tradiționale de transport”, a declarat marți, într-un comunicat de presă, Cheng Wei, fondatorul companiei Didi Chuxing.
Noul parteneriat subliniază forța tot mai mare a companiei chineze pe piața mondială a transporturilor. Anul trecut, Didi Chuxing a cumpărat serviciul Uber din China și, la începutul acestui an, a investit 100 de milioane de dolari în rețeaua rivală de rideshare Lyft, din San Francisco.
Lansată în 2013, aplicația Taxify deservește în prezent 2,5 milioane de utilizatori în 18 state din Europa și Africa.