Vânzările Volkswagen au urcat în principal datorită creşterii livrărilor de pe segmentul de lux Audi şi Porsche şi a extinderii brandului Skoda. Livrările mărcii cehe au depăşit pentru prima oară 1 milion de maşini în 2014.
Volkswagen şi-a propus să devanseze Toyota şi să devină cel mai mare producător auto la nivel mondial până în 2018. Grupul nipon nu a anunţat încă rezultatele finale pe 2014, dar nemţii au redus diferenţa faţă de Toyota la 72.000 de unităţi la finalul lunii septembrie 2014.
Audi şi-a menţinut locul al doilea pe piaţa auto premium în 2014, după ce a înregistrat o urcare a vânzărilor de 10,5%. A vândut 1,7 de milioane de maşini.
E un segment pe care se bate în principal cu BMW, liderul care are planuri mari în acest an. Producătorul bavarez vrea să înregistreze în 2015 al cincilea an de vânzări record, susţinute de lansarea 15 noi modele, între care automobilul decapotabil serie 2 şi SUV-ul X6.
Vânzările BMW au totalizat anul trecut 2,12 milioane de automobile, inclusiv vehicule Mini şi Rolls-Royce, în creştere cu 7,9% comparativ cu 2013.
Brandul BMW a consemnat o creştere de 9,5% a livrărilor, la 1,81 milioane de automobile. E un ritm de creştere sub cel al Audi.
Mercedes, aflată pe locul al treilea, a înregistrat anul trecut cea mai mare creştere a vânzărilor, de 13%, la 1,65 milioane de vehicule.