Nu pleacă din România. Dacia va produce motoare Euro 6 la Mioveni

Data publicării:
dacia mediafax-2

Astfel, Dacia va începe un program de investiţii de 40 de milioane de euro, o parte bani europeni, pentru modernizarea liniei de producţie unde vor fi construite motoare Euro 6.

Reprezentanţii Dacia dau asigurări că nu vor muta producţia de maşini în Maroc, chiar dacă autostrada Sibiu-Piteşti este încă la stadiul de promisiune.

Guvernul ne-a spus că ne va da un răspuns în ceea ce priveşte întârzierea construcţiei unei autostrăzi via Sibiu. Încă o dată spun că nu este vorba despre o decizie urgentă. Noi suntem evident interesaţi, dar vom trata această chestiune cu mult calm şi seninătate”, a spus Nicolas Maure, director general Dacia-Renault.

Lipsa drumului aduce companiei o pierdere de 30 de euro la fiecare maşină pe care o vinde peste hotare. Dacia-Renault va beneficia însă de alte avantaje - bani europeni nerambusabili. Din cele 40 de milioane de euro ce vor fi investiţi, 15 milioane vor fi primiţi de la Uniunea Europeană.

Grupul Dacia-Renault e de departe unul dintre liderii importanți, o societate fundamentală pentru economia României și, dacă vreți, și psihologic. E atât de importantă, încât nimeni nu-și poate imagina România fără Dacia”, a declarat premierul Victor Ponta.

Compania speră să câştige şi de pe urma relansării Programului Rabla.

Sistemul Remat a întâmpinat câteva dificultăţi în anii trecuţi. Pentru 2014, este foarte important să obţinem tichetele cât mai repede posibil, până în martie, noi credem ca acest lucru va impulsiona vânzarea maşinilor”, este de părere Nicolas Maure, director general Dacia-Renault.

Declaraţiile vin după ce, în urmă cu două săptămâni, preşedintele Traian Băsescu avertiza că Dacia şi-au putea muta secţia de asamblare în Maroc, din cauza problemelor legate de infrastructură. Coridorul IV, care ar urma să lege Constanţa de punctul de frontieră Nădlac, are în plan să fie gata peste șase ani, în 2020.

Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News

Partenerii noștri