În mai puţin de o jumătate de an, Răzvan Bârlea, un tânăr şofer din Sibiu, a construit o maşină după bunul său plac, dar care nu i-a lăsat un gol prea mare în buget. Toate piesele şi accesoriile de care a avut nevoie le-a cumpărat din parcurile de dezmembrări.
Răzvan a folosit piese care în trecut au fost montate pe patru maşini diferite. A dat pe caroserie 400 de euro, iar motorul l-a costat 350 de euro. Până acum, a investit peste 1.000 de euro în maşina lui şi trebuie să mai facă un efort financiar pentru accesorii.
Piesele auto vechi sunt de patru ori mai ieftine faţă de cele noi, aşa că parcurile auto nu duc lipsă de clienţi. Piesele second hand sunt în marea lor majoritate originale, sunt funcţionale şi verificate.
Când va fi gata, maşina va fi inclusă pe o listă a vehiculelor din clasa "hobby". Va fi înmatriculată apoi cu numere de culoare galbenă, la fel ca şi tractoarele sau căruţele. Specialiştii recomandă însă o inspecţie atentă.
Când va fi gata, maşina va fi inclusă pe o listă a vehiculelor din clasa "hobby". Va fi înmatriculată apoi cu numere de culoare galbenă, la fel ca şi tractoarele sau căruţele. Specialiştii recomandă însă o inspecţie atentă.
Cu cei aproape 2.000 de euro investiţi în maşina sa, Răzvan şi-ar fi putut cumpăra un automobil hatchback din anul 2001 cu 150.000 de kilometri la bord. Spune însă că bucuria lucrului făcut cu mâinile sale este nepreţuită.