Mărci importante renunță la salonul auto de la Paris

Data actualizării: Data publicării:
Paris Auto Show - Press Day

Cu o săptămână înainte de a-şi deschide porţile, Salonul Auto de la Paris rămâne fără mai multe branduri importante. Este pentru prima dată după criza economică mondială când un număr atât de mare de producători nu sunt prezenți la cel mai mare salon auto din Europa.

Paris Auto Show - Press Day
Foto: Guliver/GettyImages

Grupul Volkswagen, care deţine Lamborghini şi Bentley, a decis să le anuleze participarea pentru a reduce cheltuielile, având în vedere că un stand costă câteva milioane de euro. Compania germană trebuie să economisească bani, în condiţiile în care are de plătit amenzi uriaşe din cauza scandalului Dieselgate.

Pe lângă Volkswagen, nume importante din industria auto boicotează Salonul Auto de la Paris din rațiuni economice. Unii constructori susțin că saloanele nu mai sunt importante pentru ei, iar alții pun absența pe seama reducerii costurilor.

Anul acesta, Salonul Auto de la Paris, cel mai mare și mai important eveniment de profil din Europa, programat să își deschidă porțile la finalul lunii septembrie, nu va include pe listele de prezență branduri cu renume ca Ford, Volvo, Rolls Royce, Aston Martin.

Analiștii din industrie susțin punctul de vedere al constructorilor, care sunt nevoiți să cheltuie milioane de euro pentru a lua parte la un asemenea eveniment, sume care nu pot fi justificate nici măcar prin vizibilitatea obținută de brand, scrie Automarket.ro.

Absența Volvo nu ar trebui să fie o surpriză pentru nimeni, având în vedere că brandul suedez a comunicat încă de anul trecut că preferă să investească banii folosiți la un salon auto în campanii de promovare a brandului în mediul online și chiar în comercializarea vehiculelor sale prin aceste platforme.

La rândul său, Ford, susține că programarea salonului nu corespunde cu propriul calendar de lansare a modelelor.

Nici Rolls Royce nu se mai înghesuie la Paris. Marca a preferat mai multe evenimente dedicate și locurile unde se învârt potențiali clienți, cum ar fi prezentări de modă sau evenimente mondene. De asemenea, britanicii au investit mai mult în sesiuni de test pentru presă și pentru oamenii influenți în mediul online.

Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News

Partenerii noștri
Playtech
Cuplul Ceaușescu, doi bătrânei la „Ia-mă, nene” și pachetul misterios plasat în portbagajul mașinii luate...
Digi FM
Kevin Costner, vacanță în Aspen alături de fiica sa adolescentă. Actorul este tatăl a șapte copii
Pro FM
Soția lui Kanye West, într-o pelerină transparentă de ploaie, cu nimic pe dedesubt. El, cu mască pe față...
Film Now
I-a arătat imagini nud și i-a vorbit despre dependența lui de pornografie. Blake Lively l-a dat în judecată...
Adevarul
De când va fi fabricată Dacia Spring în Europa: va duce la o scădere masivă a costurilor
Newsweek
Cu ce precizie iau pensia, în 2025, românii care au muncit în Germania? Haos cu pensiile în România
Digi FM
Controversă după momentul Aurei Șova cu Marius Manole, din finala Vocea României 2024: "Respectul faţă de...
Digi World
O vedetă TikTok a murit la doar 19 ani din cauza unei boli foarte rare care afectează doar câteva sute de...
Digi Animal World
Cum arată câinele care valorează un milion de euro. A fost conceput și născut în România: „A câștigat toate...
Film Now
Cum arată la 44 de ani fiul tatuat al lui Michael Douglas, care-i seamănă leit. De ce a făcut Cameron șapte...
UTV
Andreea Balan si George Burcea, impreuna la serbarea fiicei lor, Ella. Au lasat in urma certurile pentru...