Prin 2008, dar mai ales in 2009, anul lansării sale din India, Tata Nano își propunea o ofensivă prin care să pătrundă lejer pe piața europeană. Metoda aleasă era cea a prețului cel mai scăzut, dar strategia n-a funcționat nici în țara sa de origine, cu atât mai puțin în Europa.
Acum, la patru ani de la prima sa apariție, Tata Nano este un eșec total. Cu vânzări mai mici de zece ori față de ținta inițială, Tata Motors face eforturi disperate să salveze micuțul model. Cum se pare că problemele de fiabilitate sunt cele care au ținut oamenii la distanță, existând numeroase istorii despre modele Nano care pur și simplu au luat foc în trafic, Tata Motors intenționează să retehnologizeze mașina și să o urce în clasă, deoarece noul model va primi mai multe dotări.
Automat, însă, asta înseamnă că prețurile cuprinse în prezent între 1.800 și 2.700 de euro pot fi uitate, iar Nano va da uitării imaginea de cea mai ieftină mașină de pe piață.