Propunerile cu care Maserati vrea să-l impună pe Ghibli în topul vânzărilor mașinilor sport de lux sunt cu adevărat numeroase. Dar toate pălesc în fața implementării în premieră a unui motor diesel, despre care constructorul de la Modena dă asigurări că este cel mai silențios de pe piață și că oferă un consum mai mic de șase litri la suta de kilometri.
Totodată, există în continuare motorizările pe benzină, care constau în două trepte de putere pentru un V6 de trei litri: 410 cai pe Ghibli S și Ghibli S Q4, cu tracțiune integrală, și 330 de cai pe Ghibli simplu.
Rămâne de văzut dacă Maserati își va putea atinge dezideratul. În orice caz, Ghibli este o mașină care, cel puțin la nivelul designului, nu poate dezamăgi pe nimeni, așa că adversarii săi, precum Mercedes E-Klasse, BMW Seria 5, Audi A6, Lexus GS și Infiniti M au de ce să-și facă griji.