Noul IS respiră același aer de sportivitate și performanță ca și predecesorul său. Mașina a fost testată în regim de circuit și de campionul național de raliuri din 2012, Vali Porcişteanu.
La interior, habitaclul este o mixtură reușită între cockpitul specific unei mașini sportive și o limuzină premium. Detaliile comenzilor sunt scoase în relief, iar pielea care are cusături la vedere contrastează plăcut cu aerul de masculinitate al mașinii.
Scaunele sport oferă sufiecient loc celor din față, în timp ce noul IS abundă de aceeași avalanșă de tehnologie. Fie că este vorba de sistemul multimedia sau de cele de siguranță, mașina este cât se poate de dotată.
Există și un buton special pentru selectarea unuia dintre cele trei moduri de rulare, care setează direcția și suspensiile în funcție de nevoile celui de la volan. Capitolul motorizărilor cuprinde deja cunoscutul sistem hibrid Lexus, care combină un motor pe benzină de 2,5 litri cu unul electric, angrenajul având o putere totală de 223 de cai-putere.
Disponibil și în varianta simplă de motor pe benzină, noul IS pleacă de la aproape 32.000 de euro și poate sări peste 40.000 de euro pentru motorizarea hibrid în echiparea de top.