Așa cum era de așteptat, mașina a preluat cel mai important element de design pe care l-a propus divizia de lux a celor de la Toyota în ultimul an. Este vorba de ceea ce numim de-acum deja celebră grilă frontală hexagonală care există și pe IS și GS, soluție estetică de mare efect. Modificările au atins ușor și partea posterioară, pentru ca CT200h să primească și niște „încălțări” noi, sub forma unor jante noi din aliaj de 16 și 17 inci.
Habitaclul a trecut la rândul său printr-o operațiune ceva mai amplă de retușare. Sistemul multimedia este dotat cu un ecran tactil de 4,2 inci, în timp ce avansul tehnologic a mai adus o cameră pentru mersul în marșarier, posibilitatea dezactivării sistemului de control al tracțiunii și existent unor senzori de presiune în fiecare roată.
În schimb, cei de la Lexus s-au arătat mulțumiți de performanțele pe care le-a avut până în prezent ansamblul hibrid de pe versiunea de bază, astfel că acesta va fi păstrat sub capotă. Este vorba, desigur, despre propulsorul pe benzină de 1,8 litri și de confratele său electric de 82 de cai, combinație care duce la o putere de 136 de cai și la un consum mixt de 3,8 litri.
Pentru cele mai tari noutăți, teste și reportaje auto, moto și chiar velo, urmăriți în fiecare sâmbătă, de la ora 10:30, emisiunea „La Volan”.