Noul Polo modernizează oferta Volkswagen în segmentul B, mizând pe trei vectori forte clari: un design conservator, dimensiuni exterioare și interioare mai mari și tehnologie întâlnită rar la modelele din clasa mică, scrie Automarket.ro.
Polo crește serios în dimensiuni în raport cu modelul pe care îl înlocuiește și îl depășește acum pe Golf 4 în toate direcțiile cu excepția lungimii. Noul Polo 6 are o lungime de 4.053 mm, lățime de 1.751 mm, înălțime de 1.446 mm și un ampatament de 2.564 mm. Comparativ, Golf 4 avea următoarele dimensiuni: lungime 4.149 mm, lățime 1.735 mm, înălțime 1.439 mm și ampatament 2.511 mm
Noul Polo este construit pe platforma pe care sunt asamblate modelele Audi A3, TT și Q2, Seat Ibiza, Leon și Ateca, Skoda Octavia, Superb și Kodiaq, VW Golf, Passat, Arteon, Tiguan.
Portbagajul noului Polo crește cu 25% între generații: de la 280 la 351 de litri.
Încă de la lansare există o versiune specială Polo Beats, iar varianta Polo GTI va fi și ea disponibilă încă de la debutul oficial de piață. Cea din urmă oferă un motor 2.0 TSI de 200 CP (+8 CP față de vechea generație).
Motorizările pe benzină oferite clienților sunt 1.0 MPI (65 sau 75 CP, cutie manuală cu 5 trepte), 1.0 TSI (95 sau 115 CP, cutie manuală cu 5 sau 6 trepte sau DSG 7) și 1.5 TSI (150 CP, cutie manuală cu 6 trepte sau DSG 7). Cei care preferă motoarele diesel au la dispoziție o unitate 1.6 TDI (80 sau 95 CP, cutie manuală cu 5 trepte sau DSG7).
Polo oferă o paletă de 14 nuanțe exterioare de caroserie și 13 moduri diferite de abordare a bordului. Jantele au între 14 și 18 inch, în funcție de motorizare și echipare.
Prețurile pentru România vor fi anunțate de producătorul german în cursul lunii septembrie. Tot atunci va putea fi comandat în showroom-urile VW.