Fiat Chrysler riscă să devină următorul Volkswagen. Autorităţile germane au anunţat Comisia Europeană că grupul a folosit dispozitive de falsificare a testelor de emisii însă momentan acuzaţiile nu sunt publice.
Scrisorile trimise către Comisie au fost scurse în presa germană care scrie că autorităţile au observat cum catalizatorul de dioxid de sulf devenea inactiv după 22 de minute de mers, adică funcţiona cu doar două minute mai mult decât durează testul de poluare.
Afectate ar fi modelele Fiat 500 X, Jeep-ul Renegade dar şi furgoneta Fiat Doblo echipate cu motorul diesel de doi litri.
După ce scandalul emisiilor a lovit una dintre cele mai importante companii ale Germaniei, autorităţile de acolo au luat la puricat principalele mărci auto vândute pe piaţa lor. Fără a face publice concluziile, în luna mai ministrul german al transporturilor a criticat Fiat Chryslet spunând că nu îşi trimite reprezentanţii să vorbească despre datele de poluare.