Doar 1,6% din totalul înscrierilor au primit distincția în acest an la competiția Red Dot: Product Design. Cu aspectul său agresiv, cu liniile fluide, postura lată şi caroseria care depăşeşte foarte puţin punțile, noul MX-5 este, probabil, cea mai individualizată adaptare a temei de design Kodo - Soul of Motion, pe care se bazează toate modelele Mazda de nouă generație.
Compania a mai câștigat anul acesta alte două premii Red Dot Product Design: pentru design-ul de calitate remarcabilă al noului SUV de mici dimensiuni, Mazda CX-3 și un „Honourable Mention" pentru Mazda2. Cinci noi generații de Mazda au câștigat acum premii Red Dot.
Juriul Red Dot: Product Design, format din 38 experți internaționali, a evaluat înscrierile pe baza unor criterii care variază de la gradul de inovare al design-ului la funcționalitate, ergonomie și compatibilitate ecologică. Concursul anual de design de produs este considerat cel mai mare din lume.