Pasionaţii maşinilor de epocă au profitat de ocazie să vorbească despre bijuteriile cu motor pe care le au, dar şi despre ce înseamnă viaţa cu un automobil veteran.
Locul de întâlnire pentru maşinile de epocă a fost Place de la Concorde, cea mai mare piaţă din Paris şi aflată la unul din capetele Bulevardului Champs Elysee. Modelele prezente au fost extrem de diverse: de la roadstere britanice şi sedanuri americane luxoase cu motoare mari, la citadine italiene şi franceze.
„Este o adevărată "Dolce Vita", este o plăcere absolută”, a spus Jacques D'Andréa, organizatorul paradei. Maşinile clasice nu sunt o pasiune pe care şi-o permite oricine, deoarece costurile sunt mari.
„Cei care vor o maşină în stare perfectă, trebuie să treacă pe la licitaţii. Am văzut maşini care au fost vândute şi cu un milion de euro”, a declarat Jacques D'Andréa. Dar împătimiţii automobilelor retro nu se dau în lături de la niciun efort.
Cea mai scumpă maşină clasică vândută vreodată la licitaţie este un Ferrari 250 GTO din 1963, care a fost adjudecat anul trecut pentru 38 de milioane de dolari. Chiar şi aşa, analiştii din domeniu spun că piaţa automobilelor de colecţie este în scădere.