Autostrada Soarelui intră de mâine în reparaţii. Se vor face lucrări pe 21 de kilometri, pe tronsonul dintre Lehliu şi Feteşti. Mai exact între kilometrii 96 şi 117. Până pe 15 noiembrie, pe aceea porţiune, se va circula pe un singur sens şi viteza va fi limitată la 60 de km pe oră. Sunt lucrări de întreţinere care vor costa 12 milioane de lei, anunţă reprezentanţii Companiei de Autostrăzi. Adică se asfaltează porţiunile cu probleme. Şoferii spun însă că acestea sunt în altă parte, mai exact între Bucureşti şi Fundulea.
Intră în reparaţii o parte din tronsonul Lehliu şi Feteşti. Mai exact între km 96 şi 117. Până pe 15 noiembrie, pe aceea porţiune, se va circula pe un singur sens şi viteza va fi limitată la 60 de km pe oră.
Reprezentanţii Companiei Naţionale de Administrare a Infrastructurii promit că vor lucra zi şi noapte, inclusiv în weekend.
„Porțiunea delimitată de autorități pentru aceste reparații ridică în schimb multe semne de întrebare pentru șoferi, care spun că această zonă este una bună și se circula fără probnleme majore. În schimb, au alte exemple cu privire la diverse zone de pe Autostrada Soarelui, unde autoritățile ar fi trebuit să intervină mai demult, pentru că sunt periculoase din cauza gropilor din asfalt”, relatează Cristi Popa, reporter Digi24.
„E mai bunișoară față de celelalte zone, nu știu de ce tocmai zona asta au ales-o și nu alta mai rea”, spune un șofer.
„Mi se pare că ar trebui să repare întâi zona betonată, nu aici. Să înceapă cu zonele mai proaste, nu cu zonele mai bune”, adaugă un alt șofer.
Autostrada are nevoie de reparaţii şi între Drajna şi Lehliu, din cauza gropilor. Pentru asta Compania de Administrare a Drumurilor a alocat încă din primăvară 46 de milioane de lei, însă lucrările au fost amânate.
Construirea autostrăzii care face legătura între București și Constanța a început pe vremea lui Nicolae Ceaușescu. În 1987, dictatorul tăia panglica pentru 18 kilometri de şosea rapidă, între Feteşti şi Cernavodă. Până la o nouă inaugurare au mai trecut 17 ani.
Miron Mitrea a fost ministrul în mandatul căruia au fost gata cei mai mulţi kilometri din şoseaua spre mare, 97. Ultimul tronson, între Cernavodă și Medgidia, a fost deschis traficului în 2012.