Problemele lui Elon Musk cu finanțarea Twitter se înrăutățesc după achiziția de 44 de miliarde de dolari – General Mills și Audi au confirmat, joi, că vor suspenda reclamele lor pe Twitter după ce miliardarul a achiziționat rețeaua socială, relatează CNN.
Este cel mai clar semn de până acum cu privire la îngrijorările în creștere ale advertiserilor față de noua conducere a Twitter, după ce Musk a luat mai multe decizii controversate de când a preluat controlul.
„Luăm o pauză de la reclamele de pe Twitter”, a declarat Kelsey Roemhildt, purtătoare de cuvânt pentru General Mills. „Ca deobicei, vom continua să monitorizăm situația și să ne evaluăm felul în care sunt cheltuți banii”.
De asemenea, într-un comunicat separat, Audi a anunțat: „În prezent, am suspendat activitatea de plată pentru reclame pe Twitter și continuăm să evaluăm situația”.
The Wall Street Journal, prima publicație care a relatat despre aceste decizii ale companiilor, a scris, de asemenea, și că Pfizer și Mondalez au luat decizii similare față de Twitter.
Aceste companii se alătură General Motors, care a spus, anterior, că „evaluează noua direcție” a Twitter. Și Toyota, un competitor al Tesla, a declarat că se află „în discuții cu actorii-cheie” și că „monitorizează situația”.
Conglomeratul de advertising Interpublic Group, care lucrează cu brand-uri precum Unilever sau Coca Cola, a precizat, la începutul săptămânii, că și-a sfătuit clienții să suspende reclamele pe platformă.
După luni de incertitudini cu privire la achiziție, companiile care fac reclamă se confruntă acum cu întrebări cu privire la felul în care va schimba Elon Musk platforma, mai ales în condițiile în care miliardarul face afirmații controversate și a spus că îi va permite întoarcerea lui Trump pe rețea.
Aceste lucruri creează temeri printre brand-uri, care sunt sensibile la felul de conținut cu care-și asociază produsele și imaginea. Multe dintre companii nu-s confortabile cu ideea de a avea reclame pe lângă conținut toxic precum discursul urii, pornografie sau informații înșelătoare.
Musk susține că nu este un „fan” al reclamelor și că încearcă să crească veniturile platformei prin abonamente. Totuși, reclamele reprezintă 90% din sursele de venit ale Twitter. Schimbarea nu se va petrece, însă, peste noapte, iar între timp, miliardarul încearcă să prevină un exod al companiilor care fac reclamă.
Luni, echipa lui Musk s-a întâlnit cu reprezentanți ai „comunității de marketing și advertising” în New York, conform lui Jason Calacanis, un membru al anturajului miliardarului.
Editor : Adrian Dumitru