Cât bea Regina Marii Britanii într-o zi. Dezvăluirile făcute de verișoara și bucătarul monarhului
Data actualizării: Data publicării:
Foto: Guliver/Getty Images
La 91 de ani, Regina Marii Britanii este cel mai longeviv monarh al Regatului Unit. Elizabeth a II-a pare să fi descoperit secretul longevității și, după spusele verișoarei sale, nu este ceaiul servit la ora 5.
Margaret Rhodes, verișoara Reginei, s-a stins din viață în decembrie anul trecut, însă detaliile oferite de aceasta cu privire la stilul de viață al monarhului și din spusele fostului bucătar de la Palatul Buckingham, Elizabeth a II-a nu refuză niciodată un pahar de gin sau un martini sec.
Regina Marii Britanii își începe ziua cu un cocktail din gin și lichior Dubonnet, cu multă gheață și o felie de lămâie, pe care îl servește înainte de prânz. Masa este servită apoi alături de un pahar de vin. După-amiaza, regina se bucură uneori de un pahar de martini sec, iar seara se încheie cu un pahar de șampanie.
Meniul zilnic al reginei este întocmit de două ori pe săptămână de către Mark Flanagan, actualul bucătar de la Buckingham, iar regina bifează ce și-ar dori să mănânce la fiecare masă. Micul dejun începe cu cereale, iaurt și sirop de arțar, pâine toast cu marmeladă și o ceașcă de ceai Earl Grey.
La prânz, regina preferă felurile de mâncare cu pește și legume la grătar și respectă o regulă strictă: nu consumă niciodată cartofi sau alimente care conțin amidon. Seara, regina alege mușchiul de vită, friptura de fazan sau somonul la grătar.
După apariția în presă a informațiilor despre obiceiul reginei de a bea zilnic patru băuturi alcoolice, fostul bucătar de la Palatul Buckingham a negat totul. Darren McGrady susține că ar fi imposibil ca regina să consume atât de mult alcool: „Ar fi beată dacă ar bea atât. Tot ce am spus eu este că bea un gin cu Dubonnet. Nu se trezește dimineața si servește la micul dejun un pahar mare de gin cu apă tonică. Vin bea doar seara și de obicei alege un vin nemțesc dulce. Cu siguranță nu bea patru pahare pe zi”, a declarat acesta într-un interviu acordat CNN.
Nouă ne pasă ca datele tale personale să rămână confidențiale
Noi și partenerii noștri 143 stocăm și/sau accesăm informații pe dispozitivul dvs., precum identificatorii cookie unici pentru prelucrarea datelor cu caracter personal. Puteți accepta sau gestiona alegerile dvs. făcând clic mai jos sau în orice moment, pe pagina cu politica de confidențialitate. Aceste alegeri vor fi raportate partenerilor noștri și nu vă vor afecta navigarea.Mai multe detalii
Noi si partenerii nostri (retelele de socializare si agentiile de publicitate partenere, precum si furnizorii nostri de servicii de date analitice) prelucram date pentru a permite website-ului sa functioneze, pentru a personaliza continutul si anunturile publicitare afisate in functie de interesele si/sau profilul dvs., pentru a va oferi functionalitati aferente retelelor de socializare si pentru a analiza traficul pe website. Beneficiati de drepturile prevazute de art. 15-22 din GDPR in legatura cu prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste drepturi pot fi exercitate prin modalitatea indicata aici. Prin click pe “ACCEPT TOATE”, acceptati folosirea tuturor Tehnologiilor de tip Cookie, care implica inclusiv acceptul dvs. cu privire la stocarea/accesarea informatiilor de catre Vendor-ii cu care colaboram. Prin click pe “VREAU SA MODIFIC SETARILE INDIVIDUAL” puteti schimba preferintele in mod individual, mai putin cele legate de cookie strict necesare pentru functionarea website-ului.
Atât noi, cât și partenerii noștri prelucrăm datele pentru a oferi:
Stocarea și/sau accesarea informațiilor de pe un dispozitiv. Utilizarea profilurilor pentru selectarea conținutului personalizat. Dezvoltarea și îmbunătățirea serviciilor. Măsurarea performanței reclamelor. Utilizarea profilurilor pentru selectarea publicității personalizate. Crearea profilurilor de conținut personalizat. Crearea profilurilor pentru publicitate personalizată. Măsurarea performanței conținutului. Înțelegerea publicului prin statistici sau combinații de date din surse diferite. Utilizarea de date limitate pentru a selecta publicitatea. Utilizarea datelor limitate pentru a selecta conținutul. Date precise de geolocație și identificarea prin scanarea dispozitivului.