Nu trebuie să lucrați în domeniul tehnologiei sau al științei pentru a suferi de supraîncărcarea cu informații. Conform unui studiu, unul din cinci lucrători se simte atât de copleșit de avalanșa informațională încât se gândește să-și dea demisia.
Un nou sondaj efectuat în rândul a 1 000 de lucrători americani din sectorul comerțului cu amănuntul, al serviciilor alimentare, al fitness-ului și al ospitalității a arătat că 83% se simt copleșiți într-o anumită măsură de cantitatea de informații de care au nevoie pentru a-și face treaba în mod corespunzător, scrie StudyFinds.
De asemenea, peste jumătate (55%) au recunoscut că este mai probabil să facă o greșeală dacă se simt stresați de munca lor. În plus față de stresul lor, trei din patru persoane se luptă la un anumit nivel să rămână la curent cu informațiile necesare pentru a-și face treaba.
Comandat de Wisetail și realizat de Talker Research, studiul arată că 69% dintre lucrători consideră că rolul lor actual le-a oferit competențe pe care le pot utiliza în viitor. De fapt, la fel de mulți consideră că locurile lor de muncă reprezintă o oportunitate de carieră pe termen lung, mai degrabă decât un rol pe termen scurt. Alți 70% ar continua probabil să lucreze cu organizația actuală dacă li s-ar oferi un post pe termen lung în cadrul companiei.
„Este foarte ușor să fii copleșit de informații, iar acest lucru poate duce cu siguranță la comiterea de greșeli”, spune Ali Knapp, președinte la Wisetail, într-o declarație. „Așa cum au spus unii dintre acești respondenți, este important să nu se grăbească și să își ia timp să învețe despre rolul lor și să se sprijine cu adevărat pe resursele pe care le oferă compania.”
„Este clar că oamenilor le pasă de locurile lor de muncă și doresc să continue să lucreze cu companiile lor actuale”, continuă Knapp. „Angajații pot vedea că, fără stresul supraîncărcării cu informații, dacă companiile lor le oferă instrumentele, resursele și oportunitățile de învățare potrivite, ei ar fi pregătiți pentru succes.”
Editor : Sebastian Eduard