În fața magazinelor Chanel din Coreea de Sud s-au format cozi de zeci de persoane, după ce s-a zvonit că din luna iulie prețurile vor fi majorate. Potrivit The Korea Times, Chanel nu a confirmat presupusele scumpiri, însă există informații potrivit cărora există un plan în acest sens.
Brandurile de lux, printre care și Chanel, obișnuiesc să majoreze prețurile de fiecare dată când apare un astfel de zvon, iar unii susțin că ar fi, de fapt, o strategie de afaceri. În 2020, Coreea de Sud era a șaptea cea mai mare piață a bunurilor de lux.
Luni dimineață, în fața magazinului Chanel din centrul Seulului, număr de persoane care se aflau la coadă era de două ori mai mare decât de obicei, suficienți cât să poată fi încercuită clădirea brandului de lux, conform spuselor unui angajat.
Chanel ar urma să scumpească prețurile cu până la 12% chiar de luna viitoare, din iulie, însă brandul nu a confirmat zvonul. Mai multe postări pe forumuri despre brandurile de lux au apărut în ultimele zile, cei interesați de subiect spunând că au auzit aceste informații privind majorările de prețuri.
Potrivit sursei citate, Chanel a crescut de mai multe ori prețurile produselor sale de lux în ultima perioadă, la începutul anului, dar și în lunile mai și noiembrie ale anului trecut. Cu tot cu scumpiri, Chanel a avut un profit de 34% în Coreea de Sud, în 2020.
Dorința de consum s-a accentuat în perioada pandemiei, susțin experții, astfel că oamenii simt nevoia să cumpere bunuri de lux, dat fiind faptul că, de exemplu, călătoriile și vacanțele au fost blocate.
Editor : A.A.