Uber își încearcă norocul și în alte domenii. Compania a lansat o aplicație de angajări
Data publicării:
Într-o perioadă în care se confruntă cu pierderi record, Uber își încearcă norocul și în alte domenii. Compania de ridesharing a lansat o aplicație de angajări, care să ajute afacerile care au deficit de personal.
Uber Works, așa cum a fost denumită, este menită să faciliteze contactul dintre forța de muncă și companiile care au nevoie de muncitori cu ziua. Mai exact, utilizatorii aplicaţiei primesc informaţii detaliate despre ofertele de muncă, despre turele pe care pot lucra, salariu, locul în care este nevoie de ei, precum şi aptitudinile căutate de angajatori. În plus, utilizatorii sunt puşi în legătură directă cu angajatorii.
Pentru început, aplicația este disponibilă doar în Chicago, dar Uber vrea să se extindă și pe alte piețe. Această strategie de diversificare a activităţii intervine într-o perioadă în care principalul domeniu de activitate al companiei, cel de car-sharing, se confruntă cu o competiţie tot mai mare.
În plus, Uber a raportat o pierdere record de peste 5 miliarde de dolari în al doilea trimestru al anului, ceea ce a ridicat semne de întrebare cu privire la capacitatea sa de a se extinde și de a face față competiției.