FOTO: Gulliver/GettyImages
Angajații Facebook s-ar folosi de posibilitatea de a alege ce le arată celor 1,6 miliarde de utilizatori ai rețelei. Acuzația a apărut inițial pe site-ul de știri de tehnologie Gizmodo, unde cei de la Facebook erau acuzați că „îngroapă” anumite articole în care apar opinii politice conservatoare, informează BBC.
Asta după ce însuși fondatorul Mark Zuckerberg l-a criticat pe Donald Trump, insistând totuși că părerile sale nu vor afecta vizibilitatea pe Facebook a știrilor de campanie favorabile republicanilor.
Comisia pentru comerț din Senatul SUA, condusă de republicanul John Thune, i-a cerut public lui Mark Zuckerberg să răspundă acuzațiilor din Gizmodo.
A făcut-o unul dintre șefii de la Facebook, Tom Stocky, care a explicat că există un algoritm de ierarhizare și publicare a subiectelor, după care o echipă de experți se asigură că acestea sunt, într-adevăr, populare.