Olena Zelenska a discutat, la Palatul Elysee, cu Brigitte Macron despe cum vor fi ajutați copiii ucraineni bolnavi de cancer
Data publicării:
Olena Zelenska a fost primită la Palatul Elysee de Brigitte Macron
Prima Doamnă a Franţei, Brigitte Macron, a primit-o luni la Palatul Elysee pe Olena Zelenska, Prima Doamnă a Ucrainei. Foarte elegante și zâmbitoare cele două au intrat în Palatul Elysee după o scurtă ședință foto. Cele două Prime Doamne au discutat despre un ajutor imediat pe timpul iernii pentru Ucraina, iar tema principală a întâlnirii au fost copiii ucraineni diagnosticați cu boli incurabile Aceștia vor fi tratați în Franța, informează AFP, citată de Agerpres.
Cele două Prime Doamne au discutat "despre operaţiunea Cigogne care a permis primirea de copii ucraineni ce suferă de cancer în Franţa şi despre cei 20.000 de copii şcolarizaţi în Franţa" de la începutul invaziei ruse, pe 24 februarie, au precizat surse din anturajul Prime Doamne a Franţei.
Olena Zelenska a discutat cu soţia preşedintelui francez Emmanuel Macron în ajunul unei duble conferinţe programate să aibă loc la Paris cu privire la ajutorul de urgenţă pentru Ucraina în toiul iernii şi angajamentul companiilor franceze în reconstrucţia acestei ţări.
Brigitte Macron şi Olena Zelenska se vor deplasa marţi la o şcoală din arondismentul 3 din Paris, care găzduieşte copii din familii ce au fugit de război, potrivit aceleiaşi surse.
De asemenea, "ele au făcut schimb de opinii cu privire la fundaţia pe care Olena Zelenska a lansat-o" pentru a primi ajutor umanitar şi a permite reconstrucţia de spitale în estul Ucrainei, a precizat sursa.
"Cele două Prime Doamne se cunosc bine", a subliniat un consilier al lui Brigitte Macron, amintind că preşedintele Volodimir Zelenski efectuase în Franţa, în iunie 2019, una dintre primele lui vizite oficiale în străinătate după ce fusese ales preşedinte şi că cele două doamne s-au revăzut de atunci în mod regulat.
Ele au discutat la telefon la începutul pandemiei de COVID-19, au comunicat în scris sau prin videoconferinţă începând din 24 februarie şi s-au revăzut la New York în septembrie, în marja Adunării Generale a Naţiunilor Unite.
Nouă ne pasă ca datele tale personale să rămână confidențiale
Noi și partenerii noștri 143 stocăm și/sau accesăm informații pe dispozitivul dvs., precum identificatorii cookie unici pentru prelucrarea datelor cu caracter personal. Puteți accepta sau gestiona alegerile dvs. făcând clic mai jos sau în orice moment, pe pagina cu politica de confidențialitate. Aceste alegeri vor fi raportate partenerilor noștri și nu vă vor afecta navigarea.Mai multe detalii
Noi si partenerii nostri (retelele de socializare si agentiile de publicitate partenere, precum si furnizorii nostri de servicii de date analitice) prelucram date pentru a permite website-ului sa functioneze, pentru a personaliza continutul si anunturile publicitare afisate in functie de interesele si/sau profilul dvs., pentru a va oferi functionalitati aferente retelelor de socializare si pentru a analiza traficul pe website. Beneficiati de drepturile prevazute de art. 15-22 din GDPR in legatura cu prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste drepturi pot fi exercitate prin modalitatea indicata aici. Prin click pe “ACCEPT TOATE”, acceptati folosirea tuturor Tehnologiilor de tip Cookie, care implica inclusiv acceptul dvs. cu privire la stocarea/accesarea informatiilor de catre Vendor-ii cu care colaboram. Prin click pe “VREAU SA MODIFIC SETARILE INDIVIDUAL” puteti schimba preferintele in mod individual, mai putin cele legate de cookie strict necesare pentru functionarea website-ului.
Atât noi, cât și partenerii noștri prelucrăm datele pentru a oferi:
Stocarea și/sau accesarea informațiilor de pe un dispozitiv. Utilizarea profilurilor pentru selectarea conținutului personalizat. Dezvoltarea și îmbunătățirea serviciilor. Măsurarea performanței reclamelor. Utilizarea profilurilor pentru selectarea publicității personalizate. Crearea profilurilor de conținut personalizat. Crearea profilurilor pentru publicitate personalizată. Măsurarea performanței conținutului. Înțelegerea publicului prin statistici sau combinații de date din surse diferite. Utilizarea de date limitate pentru a selecta publicitatea. Utilizarea datelor limitate pentru a selecta conținutul. Date precise de geolocație și identificarea prin scanarea dispozitivului.