Utilizatorii TikTok vor putea posta şi text, pe lângă filmări video şi imagini, a anunțat compania chineză, într-o perioadă în care şi alte platforme sociale pun mai mult accent pe acest format, pentru a încerca să profite de slăbiciunile Twitter.
Însă pe TikTok aceste postări nu îmbracă forma obişnuită celor de pe Twitter, Threads sau Facebook, ci folosesc designul formatului Stories, ceea ce le face, mai degrabă, un concurent pentru formatul Stories de pe Instagram.
La fel ca la un Story obişnuit, cu video sau fotografie, aceste postări pot avea diverse culori de fundal, formatări de text, muzică şi stickere.
Şi, tot la fel ca Story-urile obişnuite, ceilalţi utilizatori pot interacţiona cu noile postări care conţin text făcând preluări, completări şi adăugând comentarii.
Postările cu text de pe TikTok au o limită maximă de 1.000 de caractere.
Compania chineză sugerează folosirea noilor postări cu text pentru anumite tipuri de conţinut, cum ar fi reţetele culinare şi versurile melodiilor.
TikTok a introdus de curând și noi opțiuni pentru părinți, prin care aceștia pot filtra videoclipurile pe care nu doresc să le vadă copiii lor, potrivit Sky News.
Această caracteristică se adaugă la funcționalitatea care le permite adulților să își lege contul de cel al tinerilor pentru a controla setările, cum ar fi limitarea timpului petrecut pe aplicație. Utilizatorii TikTok puteau deja să își stabilească singuri filtre de conținut, permițându-le să evite videoclipurile asociate cu anumite cuvinte sau hashtag-uri.
Editor : Andreea Smerea