Însoțitorii de zbor de pe o cursă American Airlines se așteptau să aibă grijă de un copil, în timpul unui zbor de la Chicago la Marquette, Michigan, dar au fost surprinși să constate că pe locul respectiv stă o femeie în vârstă, relatează Business Insider.
Patricia, care are 101 ani, spune că i se întâmplă adesea să fie confundată cu un copil de un an, atunci când își face rezervare pentru un bilet de avion.
„Mi s-a părut amuzant că ei credeau că sunt un copil mic, iar eu de fapt sunt o femeie în vârstă”, a spus ea pentru BBC.
Patricia, care ia avionul destul de des pentru a-și vizita familia, spune că sistemul de rezervări al companiei aeriene nu pare să proceseze faptul că s-a născut în 1922 și nu în 2022.
„Fiica mea a făcut rezervarea online pentru bilet, iar computerul de la aeroport credea că data mea de naștere este 2022”, a spus ea.
În timpul unei alte călătorii cu avionul, personalul aeroportului de destinație se aștepta să transporte un copil, așa că nu a adus un scaun cu rotile pentru femeie, deși ea ceruse acest lucru la rezervare. Așa că Patricia a trebuit să aștepte până când au coborât toți ceilalți pasageri pentru a primi ajutorul de care avea nevoie.
„Același lucru s-a întâmplat și anul trecut, așteptau un copil, nu pe mine”, a spus Patricia.
Companiile aeriene adoptă din ce în ce mai mult sisteme automatizate pentru a-și face operațiunile mai eficiente. În cea mai mare parte, pasagerii sunt mulțumiți, dar apar și cazuri, precum cel al Patriciei, care afectează pasagerii cei mai vulnerabili și cu nevoi speciale.
Editor : M.B.