O companie aeriană a obligat o femeie să-şi ţină copilul de 12 kg în braţe, deşi cumpărase două bilete
Data actualizării: Data publicării:
United Airlines a generat noi controverse, după ce a obligat o pasageră să renunţe la locul achiziţionat pentru fiul ei în vârstă de doi ani şi să-l ţină în braţe pentru aproximativ trei ore, în ultima parte a unui zbor de optsprezece ore pe ruta Hawaii-Boston.
Shirley Yamauchi susţine că nu a protestat în momentul în care o însoţitoare de bord a obligat-o să cedeze locul fiului ei, întrucât se temea că va fi târâtă cu forţa din aeronava United Airlines.
„Eram speriată şi îngrijorată. Călătoream cu un copil şi nu voiam să fiu rănită, nu voiam să fim răniţi”, a declarat Yamauchi.
Aceasta mai avea trei ore dintr-un zbor de optsprezece pe ruta Hawaii-Boston, atunci când aeronava a făcut o escală programată la Houston, iar un pasager a urcat la bord cu un bilet pentru scaunul fiului lui Yamauchi.
Setarile tale privind cookie-urile nu permit afisarea continutul din aceasta sectiune. Poti actualiza setarile modulelor coookie direct din browser sau de aici – e nevoie sa accepti cookie-urile social media
„Are 12 kilograme. Are jumătatea din înălţimea mea. A fost extrem de incomod... nu îmi mai simţeam picioarele şi braţul stâng”.
Pasagerul s-a aşezat pe scaunul din centru, în vreme ce femeia şi-a ţinut copilul în braţe pentru următoarele trei ore ale zborului de la Houston la Boston.
United Airlines obligă copii de peste doi ani să aibă un bilet cumpărat, iar compania menţionează clar pe site că aceştia trebuie să ocupe un loc separat. Yamauchi susţine că a plătit 969 de dolari pentru biletul fiului ei pe ruta Hawaii-Boston.
Compania a explicat că angajaţii nu au scanat corect biletul de îmbarcare al copilului, iar din acest motiv scaunul a fost vândut unui alt pasager pe aeroportul din Houston.
Reprezentanţii United Airlines au anunţat că-i vor oferi un voucher de călătorii şi îi vor rambursa banii pentru al doilea bilet lui Yamauchi.
„Ne cerem scuze profund doamnei Yamauchi şi fiului ei. De asemenea, colaborăm cu angajaţii noştri de la poarta de îmbarcare pentru a determina ce s-a întâmplat”, se arată într-un comunicat al United Airlines.
Administraţia Federală pentru Aviaţie a anunţat că nu este sigur ca un copil să stea în braţele părintelui pe durata unui zbor. „Brațele tale nu sunt capabile să ţină un copil în siguranţă, în special în timpul unor turbulenţe neaşteptate”, se arată în recomandările FAA.