Durata şi preţul înţelegerii nu au fost dezvăluite, însă Fortune relatează pe surse faptul că Pepsi a oferit mult mai mult decât Coca-Cola.
Firma de consultanţă AEG estimează că anul trecut Pepsi a cheltuit 350 de milioane de dolari doar pe sponsorizările din Statele Unite, în vreme ce Coca-Cola a dat cu 60 de milioane mai puţin.
Liderul pieţei de băuturi carbogazoase pierde teren în faţa competiţiei. La finele lunii trecute, Pepsi-Cola a devenit a doua cea mai consumată băutură carbogazoasă în America, după ce a depăşit Coca-Cola Zero.
Anul trecut, profitul celor de la Coca-Cola a scăzut cu peste 17%, dar o parte din vină o are și dolarul mai puternic, care a erodat profiturile făcute în afara Statelor Unite.
Totuşi, chiar dacă Coca-Cola pierde un meci de baschet, câştigă unul de fotbal. Coca-Cola tocmai a semnat un contract de sponsorizare pe mai mulți ani cu Federaţia Americană de Fotbal şi cu Major League Soccer, care, de la înființare, în anul 1996, a lucrat numai cu Pepsi.