Nu se va ocupa direct de proiectare, ci îi va finanţa pe cei de la Lockheed-Martin să vină cu designul preliminar al unei aeronave care să atingă o viteză mai mare decât cea a sunetului. Însă caracteristica principală a avionului va trebui să fie un boom sonic de o intensitate mult mai mică.
Doar două avioane supersonice de pasageri au efectuat vreodată zboruri comerciale: modelul sovietic Tupolev 144 şi cel franco-britanic, Concorde, ambele proiectate acum aproape 50 de ani. Însă zgomotul făcut de boom-ul sonic a făcut ca aceste avioane să poată decola doar de pe anumite aeroporturi.
Dar aceasta nu a fost singura problemă a avioanelor supersonice comerciale. Tupolevul a avut atât de multe probleme tehnice încât apăruse chiar o teorie a conspiraţiei care spunea că spionii ruşi au furat nişte planuri false ale Concorde-ului.
Până la urmă, însă, un Concorde a fost implicat în cel mai grav incident, prăbuşirea din 2000. La scurtă vreme, avioanele supersonice au fost scoase din uzul comercial.