Pentru companiile care îşi promovează produsele în timpul Super Bowl, reţeta câştigătoare nu se schimbă. Reclamele vor fi şi anul acesta pline de vedete şi momente amuzante. Steven Tyler joacă într-o reclamă pentru Skittles, Ryan Reynolds pentru Hyundai, iar Wiliam Defoe pentru Snickers. Totul pentru a atrage atenţia publicului într-un timp cât mai scurt, pentru că spaţiul publicitar din timpul finalei de fotbal american nu este decloc ieftin.
„Costă 4,8 milioane de dolari să cumperi 30 de secunde de publicitate în timpul Super Bowl, în creştere faţă de 4,6 milioane de dolari anul trecut. Şi sunt unele companii pentru Anheuser-Busch, pentru Budweiser şi Bud Light, care cumpără mai multe reclame,” spune Jeane Poggi, reporter Ad Age.
Berile Budweiser vor avea în total 3 minute şi jumătate de spaţiu publicitar, care au costat în total aproape 25 de milioane de dolari. Însă reclamele vor fi văzute de peste 100 de milioane de telespectatori. Până şi firmele mai puţin cunoscute, care au suficienţi bani pentru promovare, vor să profite de vizibilitatea pe care o oferă meciul.
„Vedem multe mărci mici, precum Apartments.com, Quicken Loans, SoFi sau SunTrust. Sunt nume mici care vor să participe la marele joc, mai multe decât am văzut în ultimii ani,” mai spune Jeane Poggi.
În ultimii 50 de ani, Super Bowl a făcut un salt uriaş din punct de vedere al mediatizării. La prima ediţie, stadionul finalei nu s-a umplut, iar 30 de secunde de spaţiu publicitar costau 42.000 de dolari, de 100 de ori mai puţin decât în prezent.
În Super Bowl-ul de anul acesta se vor confrunta echipele Denver Broncos şi Carolina Panthers. Meciul va avea loc duminică.