Influencerii din China vor trebui să fie "calificați" ca să vorbească despre medicină, educație, drept sau finanțe

Data publicării:
Female vlogger doing a video.
Sursa foto: Profimedia Images

Influencerii din China vor trebui să obțină "calificări" dacă vor să vorbească despre subiecte precum drept, medicină sau finanțe în timpul sesiunilor de live-streaming, informează Insider.com.

Miercuri, Administrația Națională de Radio și Televiziune din China a publicat un nou set de reguli în care cere gazdelor sesiunilor de livestreaming să obțină "calificări relevante" înainte de a vorbi despre anumite domenii care necesită "un grad ridicat de profesionalism". Cu toate acestea, autoritățile nu au specificat ce tip de calificări sunt necesare.

Printre domeniile incluse în regulamentul de mai sus se numără sănătatea, dreptul, finanțele și educația.

"Gazdele transmisiilor live-stream poartă mari responsabilități și joacă un rol important în diseminarea informațiilor științifice și culturale, îmbogățind viața spirituală și culturală și promovând dezvoltarea economică și socială", se arată în anunțul autorităților chineze.

Noile reguli promovează "un spațiu de internet pozitiv, sănătos, ordonat și armonios", susține Administrația Națională de Radio și Televiziune din China.

Setul de reguli enumeră și 31 de lucruri care nu pot fi promovate, precum jocurile de noroc, violența sau consumul de droguri.

Gazdele transmisiilor live-stream au, de asemenea, interdicția de a publica conținut care "slăbește, distorsionează sau pune la îndoială conducerea Partiului Comunist și a sistemului socialist". Totodată, demonstrațiile de risipă de mâncare sau mâncat în exces (precum actualul trend "mukbang") sunt interzise.

Regulile impuse de autoritățile chineze vin în contextul în care piața de live-streaming de China se bucură de mare succes. În 2020, industria live-streaming locală a fost estimată la 156 de miliarde de dolari.

Mulți influenceri care fac live-streaming au devenit extrem de populari, adunând milioane de urmăritori, iar autoritățile ar putea considera că exercită o influență prea mare.

La începutul lunii, unul dintre ce mai faimoși influenceri in China, Li Jiaqi, a dispărut brusc de pe internet după ce a promovat o înghețată în formă de tanc cu o zi înainte de aniversarea masacrului din Piața Tiananmen din 1989. În mod ironic, incidentul le-ar fi făcut cunoscut evenimentul istoric puternic cenzurat celor 170 de milioane de urmăritori ai lui Li.

Editor : V.M.

Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News

Partenerii noștri
Playtech
S-a născut în închisoare, iar acum doctorii i-au mai dat o lună de trăit. Băiatul suferă de...
Digi FM
Mircea Bravo, adevărul despre câți bani câștigă din Youtube și Facebook
Pro FM
Managerul lui John Legend rupe tăcerea. Experiența „terifiantă” pe care a avut-o la una dintre petrecerile...
Film Now
Semnele timpurii de demență date de Bruce Willis nu au fost luate în seamă: "Nici într-un milion de ani nu...
Adevarul
Scapă de colesterol cu patru alimente și secretul celor 150 de minute
Newsweek
Cine a luat 60 lei în plus la pensie și în octombrie? De ce alți 2000000 pensionari nu au luat nimic
Digi FM
Reacția cântăreței Irina Rimes după ce mai mulți influenceri au luat bani ca să-l promoveze pe rivalul Maiei...
Digi World
O asistentă a dezvăluit cele mai comune regrete pe care le aveau pacienții aflați pe patul de moarte
Digi Animal World
Imagini virale cu un pelican care încearcă să mănânce un pui de Capibara: „Se uită la el de parcă nu ar fi...
Film Now
“Acum ar fi scandalos”. Ce i-a cerut managerul lui Reese Witherspoon să facă pentru a primi rolul din “Blonda...
UTV
Bradley Cooper si Irina Shayk au sarbatorit Halloweenul alaturi de fiica lor in varsta de 7 ani