Clienții unei bănci, fără niciun ban în cont, au putut să retragă până la 1.000 de euro de la bancomat din cauza unei erori
Data actualizării: Data publicării:
În mai multe orașe din Irlanda, oamenii s-au înghesuit în fața bancomatelor Băncii Irlandei pentru a profita de eroare. Captură foto: Twitter / @J1Rooney
O eroare apărută în aplicația online a Băncii Irlandei le-a permis clienților fără niciun ban în cont să transfere fonduri într-un cont digital, pe care apoi au putut să le retragă de la bancomat, potrivit Sky News.
Transferând bani pe care în realitate nu îi dețineau într-un cont digital Revolut, mai mulți clienți au reușit să scoată până la 1.000 de euro de la bancomat, cu toate că banca insistă că limita zilnică de retragere de fonduri este de 500 de euro.
Mai multe videoclipuri apărute pe rețelele sociale arată cum în fața bancomatelor Băncii Irlandei din mai multe orașe s-au format cozi lungi de oameni. În unele cazuri, a fost nevoie de intervenția poliției.
Setarile tale privind cookie-urile nu permit afisarea continutul din aceasta sectiune. Poti actualiza setarile modulelor coookie direct din browser sau de Gestionați preferințele – e nevoie sa accepti cookie-urile social media
Banca a confirmat marți că lucrează la remedierea unei probleme tehnice care a afectat mai multe servicii, inclusiv aplicația mobilă și portalul de online banking 365Online.
Clienți au fost avertizați că orice sumă de bani transferată sau retrasă peste limitele normale „va fi debitată din contul lor”.
În unele locații, poliția a intervenit pentru a-i îndepărta pe cei care voiau să profite de eroarea tehnică pentru a retrage bani de la bancomat. Captură foto: Twitter / @J1Rooney
„Suntem conștienți că clienții s-ar putea să nu poată să își verifice soldul, dar nu ar trebui să retragă/transfere dacă [contul] este probabil să rămână descoperit”, a transmis banca pe X (fostul Twitter).
Setarile tale privind cookie-urile nu permit afisarea continutul din aceasta sectiune. Poti actualiza setarile modulelor coookie direct din browser sau de Gestionați preferințele – e nevoie sa accepti cookie-urile social media
Începând de miercuri, banca a anunțat că atât aplicația, cât și portalul funcționează normal și și-a cerut scuze pentru întreruperi.
Eroarea tehnică a fost precedată de o altă problemă de IT cu care banca s-a confruntat în luna iunie, dar care nu le-a permis clienților să acceseze fonduri pe care nu le aveau în cont.
Nouă ne pasă ca datele tale personale să rămână confidențiale
Noi și partenerii noștri 143 stocăm și/sau accesăm informații pe dispozitivul dvs., precum identificatorii cookie unici pentru prelucrarea datelor cu caracter personal. Puteți accepta sau gestiona alegerile dvs. făcând clic mai jos sau în orice moment, pe pagina cu politica de confidențialitate. Aceste alegeri vor fi raportate partenerilor noștri și nu vă vor afecta navigarea.Mai multe detalii
Noi si partenerii nostri (retelele de socializare si agentiile de publicitate partenere, precum si furnizorii nostri de servicii de date analitice) prelucram date pentru a permite website-ului sa functioneze, pentru a personaliza continutul si anunturile publicitare afisate in functie de interesele si/sau profilul dvs., pentru a va oferi functionalitati aferente retelelor de socializare si pentru a analiza traficul pe website. Beneficiati de drepturile prevazute de art. 15-22 din GDPR in legatura cu prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste drepturi pot fi exercitate prin modalitatea indicata aici. Prin click pe “ACCEPT TOATE”, acceptati folosirea tuturor Tehnologiilor de tip Cookie, care implica inclusiv acceptul dvs. cu privire la stocarea/accesarea informatiilor de catre Vendor-ii cu care colaboram. Prin click pe “VREAU SA MODIFIC SETARILE INDIVIDUAL” puteti schimba preferintele in mod individual, mai putin cele legate de cookie strict necesare pentru functionarea website-ului.
Atât noi, cât și partenerii noștri prelucrăm datele pentru a oferi:
Stocarea și/sau accesarea informațiilor de pe un dispozitiv. Utilizarea profilurilor pentru selectarea conținutului personalizat. Dezvoltarea și îmbunătățirea serviciilor. Măsurarea performanței reclamelor. Utilizarea profilurilor pentru selectarea publicității personalizate. Crearea profilurilor de conținut personalizat. Crearea profilurilor pentru publicitate personalizată. Măsurarea performanței conținutului. Înțelegerea publicului prin statistici sau combinații de date din surse diferite. Utilizarea de date limitate pentru a selecta publicitatea. Utilizarea datelor limitate pentru a selecta conținutul. Date precise de geolocație și identificarea prin scanarea dispozitivului.