Scrisoarea către angajaţi, semnată de directorul general al Vodafone Germania, Jens Schulte-Bockum, nu menţionează numărul de posturi care urmează să fie transferate în România şi în India, scrie Bloomberg, citat de MEDIAFAX.
„Presiunea comercială creşte”, le-a scris Schulte-Bockum angajaților, iar reglementarea la nivelul industriei „este ostilă investiţiilor de ani buni”, a mai spus el.
De asemenea, Vodafone va reduce salariile entry-level şi va înfiinţa un centru de servicii pentru clienţi, a adăugat şeful Vodafone Germania.
Vodafone a extins recent activitatea centrului tehnic de la Bucureşti, acesta monitorizând, de la 1 aprilie, incidentele de reţea pentru serviciile de voce şi date furnizate de reţelele grupului britanic din şapte ţări din Europa, inclusiv România. Centrul, denumit Danubius Network Operations Center, şi-a început activitatea în iulie 2011, când a început monitorizarea operaţiunilor reţelelor Vodafone din Italia şi România, urmate de subsidiarele din Grecia şi Germania.
De la 1 aprilie, activitatea Danubius, unde lucrează peste 250 de ingineri, include şi reţele Vodafone din Olanda, Cehia şi Albania.
Vodafone România este al doilea operator local de telefonie mobilă, cu 8,122 milioane de clienţi la finele anului 2012.