Un proiect care a generat multe controverse nu va mai fi continuat în Capitală. Este vorba de Podul Ciurel, care nu va mai fi conectat, așa cum era prevăzut, cu Autostrada București-Pitești, prin traversarea cartierului Militari.
Primarul general al Capitalei spune că nu susține acest proiect și că se vor face doar lucrări care să permită fluidizarea traficului.
Nicușor Dan susține că există un alt proiect, inițiat de Consiliul Județean Ilfov, prin care viitoarea autostradă de centură să fie legată prin mai multe drumuri de centrul Bucureștiului.
Nicușor Dan: Nu va continua. Trebuie să facem o analiză de trafic pe ce s-a lucrat și să facem ajustări minore. Proiectul până în șoseaua de centură nu-l susțin, cum nu l-am susținut niciodată. În schimb, există un proiect propus de Consiliul Județean Ilfov, cu care suntem de acord, și cu care și Ministerul Transporturilor e de acord, pentru ca autostrada de centură, nu șoseaua, să fie legată cu mai multe intrări care să ajungă până în interiorul Bucureștiului, printre care Bulevardul Timișoara, care să fie prelungit peste centură, până la autostradă, și Calea Giulești, care să fie prelungită până la centură. Când aceste 2 drumuri vor fi realizate, vom avea mai multe ieșiri din București către șoseaua de centură și autostradă și o să luăm presiunea de pe Iuliu Maniu, pentru care era proiectul de la Ciurel.
După zece ani de lucrări și o investiție de 55 de milioane de euro, Podul Ciurel a fost inaugurat anul trecut, înaintea alegerilor locale, însă imediat după deschidere au apărut problemele. Pe podul de 1 kilometru s-au format cozi de mașini, iar autobuzele au avut dificultăți în a urca pe pod, din cauză că banda de circulație era prea îngustă. Această problemă a fost rezolvată ulterior, prin lărgirea benzii.
Editor : A.P.