Problemele podului peste Dunăre de la Brăila par că nu se mai termină. Constructorul a închis din nou prima bandă de circulație, pentru că asfaltul e în valuri din cauza căldurii și a camioanelor de mare tonaj. Doar că, surpriză. S-a stricat și pe banda 2, cea pe care a fost deviat tot traficul. Acum, constructorul trebuie să-l decoperteze pe tot.
Șoferii care tranzitează podul s-au obișnuit deja cu circulația pe o singură bandă.
Șofer: Suntem în România. Tonajul, greutatea, calitatea asfaltului lasă de dorit. Pretenții sunt, dar calitate foarte slabă.
Șofer: Greutatea mașinilor mari. Ele trebuie cântărite aici, dincolo așteptate cu sancțiune. În rest, altceva n-ai ce să-i faci, pentru că dacă nu pui restricții de tonaj cât este prevăzut în greutatea podului, așa o să se întâmple tot timpul.
Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere a anunțat că nu face recepția până nu se termină reparațiile.
Alin Șerbănescu, CNAIR: Este o nouă sesiune de reparații punctuale. Aceasta nu este soluția definitivă, pe care antreprenorul italian încă nu ne-a prezentat-o. Acel pod este făcut și pentru trafic greu. Tocmai de aceea are prevăzut din construcție proiectul are două benzi dedicate traficului greu. Ca atare, acest pretext al traficului greu care strică asfaltul pe pod este unul fals.
Construcția a mai avut și alte probleme. O dată la câteva luni se strică ceva: asfaltul se vălurește, sar suruburi din parapet sau apar infiltrații de apă la piloni.
Podul peste Dunăre de la Brăila a costat jumătate de miliard de euro, bani europeni.
Editor : A.P.