#ConectațiCuEuropa. Harta traseului autostrăzii Comarnic-Brașov a rămas doar pe hârtie. Cum arată proiectul început de 12 ani
Data actualizării: Data publicării:
În fiecare vacanță, ne amintim ce bine ar fi fost să avem o autostradă spre munte. Inițial, tronsonul Comarnic-Brașov făcea parte din șoseaua care ar fi trebuit să unească Bucureștiul cu orașul de sub Tâmpa. S-a dovedit a fi atât de greu de construit încât a fost transformată, cu numele, într-o autostradă separată. De 12 ani, autostrada Comarnic-Brașov își caută un constructor, timp în care banii au fost irosiți pe proiecte de fezabilitate.
Vrem să fim #ConectațiCuEuropa! În această seară, la Jurnalul de Seară, ministrul Transporturilor Răzvan Cuc va răspunde întrebărilor românilor legate de lipsa autostrăzilor și a unei infrastructuri rutiere ca în țările civilizate ale Europei.
Proiectul autostrăzii Comarnic-Brașov a rămas însă doar pe hârtie. Jurnalistul Digi24 Claudiu Loghin a mers în punctul de inserție al tronsonului de autostradă Predeal-Râșnov, pe drumul național 73. Acolo se vede cât se poate de clar că lucrurile sunt departe de prima cupă de excavator cu pământ scoasă pentru demararea lucrărilor.
Totul este cu atât mai demoralizator pentru șoferi cu cât oamenii văd cum unul dintre cele mai importante drumuri turistice se aglomerează de la an la an, iar autoritățile nu fac nimic pentru a schimba situația.
Centrul orașului Bușteni. Aici, în fiecare weekend, dar mai ales în preajma sărbătorilor și zilelor libere, se creează o coloană interminabilă de mașini, care înaintează cu greu. Drumul se transformă într-un adevărat test pentru nervii șoferilor, dar și pentru locuitorii din Bușteni. Autoritățile nu au construit nici măcar o șosea ocolitoare, care să scoată traficul de tranzit din centrul stațiunii.
Setarile tale privind cookie-urile nu permit afisarea continutul din aceasta sectiune. Poti actualiza setarile modulelor coookie direct din browser sau de aici – e nevoie sa accepti cookie-urile social media