Comisia Europeană a aprobat finanțare pentru jumătate din metroul spre Otopeni

Doru Cireaşă Data publicării:
lucrari magistrala 5 metrou_asociatia pro infrastructura (17)

Cu acești bani se vor putea construi 6 kilometri de metrou și se vor putea achiziționa 12 garnituri metrou, câte șase vagoane.

metrou dr taberei statia academia militara
FOTO: PeUndeMerg.ro

Linia de metrou va porni de la stația 1 Mai unde se va rupe de Magistrala M4 Gara de Nord – Străulești și va ajunge în zona Băneasa, stația Tokyo. Informațiile au fost furnizate miercuri de către comisarul european Corina Crețu, pe un site de socializare.

„Mă bucur că am aprobat alocarea a peste 517 milioane de euro pentru proiectul major “Construcția liniei de metrou 6( 1 Mai-Tokyo)”, care va permite celor 1,8 milioane de locuitori ai Bucureștiului să beneficieze de servicii de transport urban eficiente și moderne”, a spus ea.

Proiectul prevede construcția a șase noi stații de metrou subterane între zona 1 Mai și centrul comercial Băneasa - acolo unde urmează să fie amplasată stația Tokyo -, precum și achiziționarea a douăsprezece garnituri de metrou, fiecare cu câte șase vagoane.
Lucrările pentru magistrala de metrou M6, secțiunea 1 Mai – Tokyo, sunt programate să înceapă în a doua parte a acestui an.
”Sper că autoritățile române să găsească soluții pentru finalizarea magistralei M6, astfel încât să se poată circula pe noua linie de metrou de la 1 Mai până la Aeroportul Internațional Otopeni”, spune Corina Crețu.

Urmărește știrile Digi24.ro și pe Google News

Partenerii noștri