Cu 34 de miliarde de euro, România ar fi putut să rezolve imediat marea problemă a fermierilor, care îşi văd aproape în fiecare an recoltele distruse de secetă.
Refacerea sistemului de irigaţii costă un miliard de euro, deci cu banii puşi la dispoziţie de Uniunea Europeană am fi putut realiza 34 de astfel de lucrări.
Cu un grad de absorbţie de 100%, ne-am fi luat adio şi de la mersul bară la bară pe drumul spre munte. Autostrada Comarnic-Braşov, estimată la 1,2 miliarde de euro pentru cei 58 de kilometri, ar fi putut fi construită de 28 de ori.
N-am fi avut o problemă nici cu realizarea autostrăzii Sibiu-Piteşti. Deşi costurile pentru cei 125 de kilometri de drum le dau mari dureri de cap autorităţilor, care nu pot face rost de 3 miliarde de euro pentru acest tronson al Coridorului IV, cu fondurile europene puse la dispoziţie am fi putut construi 11 astfel de lucrări.
Cu banii de la Uniune am fi putut moderniza şi sistemul de cale ferată.
Şi nu doar o dată, ci de 34 de ori. România dispune de peste 10.000 mii de kilometri de cale ferată, iar repararea lor costă circa un miliard de euro.