Asociația Pro Infrastructură a făcut publice primele imagini cu finalul Autostrăzii Transilvania. În videoclipul filmat de la înălțime se poate vedea mini-tronsonul de 5,35 kilometri, care face legătura între Borș și Biharia.
„Unele mișcări incipiente în teren au pornit în februarie, dar se lucrează cu adevărat abia din luna mai, ținând cont că în primăvară vremea nu a fost de partea constructorilor.
Avansul este încurajator, mobilizarea Asocierii Trameco-Vahostav fiind chiar impresionantă. Se muncește foarte bine la așternerea terasamentelor, dar și la structurile peste calea ferată Oradea-Satu Mare și cele ale bretelelor nodului rutier Biharia”, a scris Asociația Pro Infrastructură, pe Facebook.
Setarile tale privind cookie-urile nu permit afisarea continutul din aceasta sectiune. Poti actualiza setarile modulelor coookie direct din browser sau de aici – e nevoie sa accepti cookie-urile social media
„Dacă se menține (sau chiar se crește) ritmul actual, termenul contractual de finalizare (august 2020) poate fi devansat, însă lucrările trebuie certificate și achitate în cel mai scurt timp. Acest tronson este a doua conexiune a României cu rețeaua europeană, mai precis cu Autostrada M4 din Ungaria, vecinii noștri urmând să o inaugureze la începutul lui 2020”, transmite Asociația Pro Infrastructura.
Ei precizează că mai este de așteptat pentru soluționarea contestațiilor și semnarea contractelor de către CNAIR pe loturile Zalău/ Cluj- Napoca: Biharia-Chiribiș (28,55 km) și Chiribiș-Suplacu de Barcău (26,35 km). În ambele licitații s-au declarat câștigătorii a doua oară (reevaluarea ofertelor după prima rundă de contestații).