„În ciuda eforturilor pe care compania le-a făcut de la deschiderea acestor magazine, performanța vânzărilor în aceste spații nu atinge nivelul scontat. Mai mult, investițiile făcute în publicitate, logistică, prețuri și promoții nu au adus rezultatele așteptate, ci s-au adăugat la pierderile deja înregistrate”, se arată într-un comunicat al reţelei, citat de Mediafax.
La Piteşti, compania deţine două magazine Shop&Go și două unităţi Mega Image.
„Ne vedem nevoiți să luăm o decizie dificilă. (...) Decizia este regretabilă, întrucât cunoaștem implicarea fiecăruia dintre proprietarii spațiilor noastre și a partenerilor noștri în construirea unei povești comune de succes. Din păcate însă, trebuie să avem în vedere performanța actuală a magazinelor, care este una sub nivelul așteptărilor noastre”, a declarat Xavier Piesvaux, directorul general al Mega Image.
Orașul Pitești se va afla în continuare în atenția companiei, astfel că pe viitor posibilitatea revenirii este avută în vedere, odată cu apariția unor condiții favorabile, menţionează compania.
Decizia referitoare la încetarea operațiunilor din Pitești reprezintă o excepție pentru planul de expansiune al Mega Image. Compania va continua procesul de extindere a rețelei de magazine în București, Constanța, Brașov, dar și în alte localități unde Mega Image este deja prezentă.
„Concentrarea investițiilor noastre în localitățile unde nivelul de performanță este adecvat reprezintă argumentul din spatele deciziei luate în cazul orașului Pitești. Însă, aceasta este o decizie punctuală care nu va influența în niciun fel ritmul nostru de expansiune în piața de retail din România, care, conform estimărilor noastre, va fi la același nivel cu cel din ultimii ani", a adăugat Mihai Spulber, Mega Image Operations Director.
Mega Image este cel mai mare lanţ de supermarketuri din România, cu o reţea care cuprinde 420 magazine, sub mărcile Mega Image (203), Shop&Go (214), AB COOL FOOD (1), Gusturi Româneşti (1) şi Mega Drive (1).
Compania face parte din grupul belgian Delhaize.