Cota de piaţă a Dacia în Franţa a avansat la 5,92% în perioada ianuarie-septembrie din acest an, de la 4,98% în primele nouă luni ale anului trecut, scrie Mediafax.
Lancia şi Jeep au fost cele două mărci care au înregistrat o creştere mai puternică a înmatriculărilor decât Dacia, însă cu vânzări mult mai mici. Astfel, Lancia a consemnat un avans de 62,1%, la 5.159 automobile, iar Jeep de 38,3%, la 1.214 unităţi.
Grupul Renault, proprietarul Dacia, a înregistrat, de asemenea, o creştere importantă a vânzărilor în Franţa, de 9,9% în primele nouă luni ale anului faţă de perioada corespunzătoare din 2013. Cu 346.010 de unităţi vândute, Renault a ajuns la o cotă de piaţă de 25,87% la finele lunii septembrie.Grupul Peugeot-Citroen are în continuare cea mai mare cotă de piaţă în Franţa, de 30,18% la finalul primelor nouă luni, cu vânzări de 403.671 unităţi.
Dacia Sandero se află în top 10 cel mai bine vândute modele de pe piaţa franceză, cu 34 840 de unităţi comercializate şi o cotă de piaţă de 2,6%. În top 100 se mai află Duster, pe locul 12, cu 30.265 de unităţi şi o cotă de 2,3%, Dacia Lodgy, pe poziţia 61, cu 5 064 unităţi şi o cotă de 0,4%, precum şi Logan MCV II pe locul 62, cu 5 049 unităţi şi o cotă de 0,4%.