Narcis Neaga, şeful CNADNR, a declarat că nu i se pare normal ca o firmă care a făcut doar drumuri judeţene să facă autostrăzi. O companie experimentată în construcţia de autostrăzi va lucra şi mai repede şi mai ieftin.
Pe de altă parte, respingerea din start a companiei care a făcut doar drumuri naţionale poate fi o îngrădire a liberei concurenţe. Pentru că şi firmele cu vechime pe anumite tipuri de lucrări au fost cândva lipsite de experienţă.
Narcis Neaga a mai spus că va exista în acelaşi timp şi o clasificare a companiilor de proiectare şi consultanţă, care au încasat destul de mulţi bani de la stat de-a lungul anilor.
Compania de drumuri și autostrăzi va avea la rândul ei departamente de analiză de cost, care ar urma să o ajute să stabilească mai bine bugetele proiectelor de infrastructură rutieră. 84 de kilometri noi de autostradă ar urma să fie deschişi traficului anul acesta.