Și ministrului Energiei îi vine factura de energie cu întârziere: „De obicei îmi vine cam o dată la două luni”
Data publicării:
Ministrul Energiei, Virgil Popescu, a declarat că nici el nu primește factura de energie la timp. „De obicei îmi vine cam o dată la două luni,” a dezvăluit Virgil Popescu pentru Digi24.
Virgil Popescu a declarat că și el este client Hidroelectrica, care nu trimite facturile la timp, problemă care ar trebui să fie rezolvată în septembrie.
„Ei au avut de implementat un soft, soft-ul vechi pe care îl aveau pentru baza de clienți persoane fizice. Au avut în paralel, procedura de achiziție a noului soft, iar softul vechi a dat o groază de rateuri, clienți care îmi scriau și mie, a durat câteva luni de zile până când le-a fost procesată cererea. (...). Prețul Hidroelectrica este cel mai mic din piață și este stabilit la nivelul anului trecut”, a declarat, la emisiunea Jurnalul de Seară, Virgil Popescu.
„Eu sper să o rezolve până la finalul lunii octombrie aplicația informatică pentru a nu mai avea întârzieri. Problema facturării cred că în luna septembrie se poate rezolva. Să le vină facturile oamenilor pe lună. Eu sunt client Hidroelectrica de 2 ani de zile și nici mie nu mi-a venit factura nici pe iulie, nici pe august. De obicei îmi vine cam o dată la două luni. Nu am plătit niciodată penalități, dar am avut discuție și acum o să ia decizie în comitetul lor director să formalizeze acest lucru: dacă tu nu trimiți factură, omul nu are de unde să știe ce are să plătească, iar dacă tu trimiți o sumă mare într-un anumit interval o singură dată e destul de greu să plătească”, a precizat ministrul Energiei.