România este în afara oricărui risc alimentar, dă asigurări ministrul Adrian Chesnoiu
![produse in supermarket](https://s.iw.ro/gateway/g/ZmlsZVNvdXJjZT1odHRwJTNBJTJGJTJG/c3RvcmFnZTA3dHJhbnNjb2Rlci5yY3Mt/cmRzLnJvJTJGc3RvcmFnZSUyRjIwMjEl/MkYwOCUyRjI2JTJGMTM3NDgxNV8xMzc0/ODE1X3N1cGVybWFya2V0LmpwZyZ3PTc4/MCZoPTQ0MCZoYXNoPTkwYmE4ZGM2NDNjYzYyMzA3NDUwNjFiM2NkM2ViNTk4.thumb.jpg)
România este în afara oricărui risc alimentar, a declarat, sâmbătă, ministrul Agriculturii şi Dezvoltării Rurale, Adrian Chesnoiu, care a adăugat că reuşim să ne asigurăm din producţia internă consumul şi necesarul intern.
"Toată lumea vorbeşte de foamete, de criză alimentară globală. Oameni buni, România nu este la fel ca celelalte state. Producem grâu de trei ori mai mult decât consumăm, producem porumb de patru ori mai mult decât consumăm, la alimentele de bază suntem net producători şi reuşim să ne asigurăm din producţia internă consumul şi necesarul intern, iar lucrurile acestea nu trebuie să ducă într-o altă panică", a susţinut, la Hunedoara, ministrul Agriculturii.
El a menţionat că sunt anumite ţări dependente de cerealele din Ucraina şi Rusia, însă România nu se află într-o astfel de situaţie.
"Sunt anumite continente sau anumite ţări de pe continente - 50 de ţări - care într-adevăr se pot trezi cu probleme din cauza dependenţei faţa de cerealele din Ucraina şi Rusia, dar România nu este în această situaţie", a adăugat şeful MADR, citat de Agerpres.
Anul trecut, România a obţinut o producţie istorică de cereale de circa 34 milioane de tone, din care recolta de grâu a fost de 11 milioane de tone, cea de porumb boabe de 14 milioane de tone, iar producţia de seminţe de floarea-soarelui a depăşit 3,3 milioane de tone.
Stocarea și/sau accesarea informațiilor de pe un dispozitiv. Utilizarea profilurilor pentru selectarea conținutului personalizat. Dezvoltarea și îmbunătățirea serviciilor. Măsurarea performanței reclamelor. Utilizarea profilurilor pentru selectarea publicității personalizate. Crearea profilurilor de conținut personalizat. Crearea profilurilor pentru publicitate personalizată. Măsurarea performanței conținutului. Înțelegerea publicului prin statistici sau combinații de date din surse diferite. Utilizarea de date limitate pentru a selecta publicitatea. Utilizarea datelor limitate pentru a selecta conținutul. Date precise de geolocație și identificarea prin scanarea dispozitivului.