Distribuitorul francez Carrefour a început, în această săptămână, să reducă preţurile cu aproximativ 10% în medie, la un număr de aproximativ 500 de produse, în ideea de a-i ajuta pe cumpărătorii francezi să facă faţă costului ridicat al vieţii, a declarat miercuri un purtător de cuvânt de la Carrefour, transmite Reuters, citată de Agerpres.
Reducerile de preţuri acoperă produse alimentare şi de igienă de la 400 de mărci şi 100 de produse vândute sub marcă proprie.
Potrivit unei liste consultate de Reuters, produsele vizate de reduceri sunt mărci care variază de la băuturile carbogazoase Orangina, berea Heineken, apa minerală Badoit şi până la deodorantele Dove şi pasta de dinţi Colgate.
Această rundă de reduceri de preţuri vine după ce marile companii alimentare din Franţa au promis că vor reduce preţurile la sute de produse începând din luna iulie. Săptămâna trecută, ministrul francez al Finanţelor, Bruno Le Maire, a ameninţat că vor fi impuse sancţiuni financiare dacă firmele nu îşi respectă promisiunile.
Cu o reţea multiformat de peste 14.000 de magazine în aproape 40 de ţări, Grupul Carrefour este unul dintre liderii mondiali în domeniul retailului alimentar. În 2022, Carrefour a generat vânzări de 90,8 miliarde de euro. Reţeaua sa de magazine integrate are peste 335.000 de angajaţi care contribuie la transformarea Carrefour în liderul mondial al tranziţiei alimentare pentru toţi, oferind în fiecare zi alimente de calitate, accesibile oriunde şi la un preţ convenient.
În total, peste 500.000 de persoane lucrează sub brandul Carrefour în întreaga lume.