Tranzacţia este aşteptată să se încheie în al doilea trimestru al acestui an, după ce va primi aprobarea din partea autorităţii de reglementare.
În Bulgaria, Delhaize avea la sfârşitul anului trecut o reţea de 54 de magazine operate sub brandul Picadilly, cu 11 mai multe decât în 2012.
Grupul belgian a cumpărat reţeaua Picadilly în iulie 2011 odată cu achiziţia retailerului sârb Delta Maxi Group, care deţinea magazine în Serbia, Muntenegru, Bosnia, Albania şi Bulgaria.
În februarie anul trecut Delhaize a vândut magazinele din Albania, iar în iulie pe cele din Muntenegru.
În România, reţeaua Mega Image cuprinde 297 magazine în Bucureşti, Constanţa, Ploieşti, Piteşti, Braşov, Târgovişte şi alte oraşe, sub mărcile Mega Image (168), Shop&Go (128), AB COOL FOOD (1). Numai anul trecut, Delhaize a deschis peste 100 de magazine pe piaţa românească.
Potrivit unor prezentări ale Delhaize, veniturile grupului în România au crescut cu peste 35% în trimestrul al doilea al anului trecut şi cu aproximativ 30% în trimestrul al treilea. În 2012, compania a obţinut un profit net de 3,5 ori mai mare decât în 2011, de 46,7 milioane lei (10,5 milioane euro), la o cifră de afaceri cu 44% mai ridicată, de 1,75 miliarde lei (394 milioane euro).
Totodată, un raport al Consiliului Concureţei situează Mega Image pe locul şapte în topul reţelelor moderne de retail, în funcţie de vânzările din 2012, după Kaufland, Carrefour, Lidl, Real, Auchan şi Penny&XXL şi înaintea cora, Profi şi Billa.